2010. június 13., vasárnap

Beszámoló az első anya "mentes" éjszakámról...

Szóval az úgy volt, hogy tegnap úszás után átjöttek keriék napozni meg husit sütni a kertben. Vacsi után aztán kitaláltam, hogy Én bizony keriéknél akarok aludni. Anya persze nem mert ellenkezni, szóval összepakolt nekem egy váltás ruhát meg néhány játékot aztán útnak eresztett. Már elég késő volt, mikor keriékhez értünk de azért még játszhattam egy kicsit, aztán fürödtem és 10-kor Keri betessékelt az ágyba. Szó nélkül lefeküdtem. Az éjszakát átaludtam, egyszer kellett csak bejönni hozzám, amikor sikerült legurulnom Virág ágyáról:)
Reggel 8-kor ébresztettük Kerianyuékat. Reggeli után Virágék szétszéledtek én pedig egyedül játszottam, aztán hintáztam Kerivel, majd aludtam egyet:) Nyugodtan mondhatom, nem volt sok gondja velem Kerinek:)) Miután felébredtem apa értem jött és átvitt nagyiékhoz pancsizni. Majdnem 5 óra volt mire hazaértünk és láthattam végre anyukámat.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner